Jump to content
Cruise Critic Community
Sign in to follow this  
Emoliash

Cunard and Children

Recommended Posts

5 hours ago, brian1 said:

Is that one of those poncy dogs.

Possibly although I think a Blue Bullcorso (cross between British bulldog, Cane Corso and a Australian Cattledog)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
15 hours ago, GUT2407 said:

Now if Brian is a Britalian, maybe he will be a Pomaustalian.

@ 'POSSIE.'

Edited by NSWP

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 hours ago, NSWP said:

@ 'POSSIE.'

Not too sure about that one,lol.Flew back to Italy yesterday after 5 weeks in the UK.2 cruising Iceland on Marella,I'd recommend them Uncle Les,bigger ships now and all inclusive,IMO food better than P&O.The rest awaiting the birth of a new Grandaughter who was born Friday,cheers,Brian.

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 minutes ago, brian1 said:

Not too sure about that one,lol.Flew back to Italy yesterday after 5 weeks in the UK.2 cruising Iceland on Marella,I'd recommend them Uncle Les,bigger ships now and all inclusive,IMO food better than P&O.The rest awaiting the birth of a new Grandaughter who was born Friday,cheers,Brian.

Congrats on your new granddaughter, I will have a drink and wet her head tonight.

Share this post


Link to post
Share on other sites
20 hours ago, brian1 said:

Not too sure about that one,lol.Flew back to Italy yesterday after 5 weeks in the UK.2 cruising Iceland on Marella,I'd recommend them Uncle Les,bigger ships now and all inclusive,IMO food better than P&O.The rest awaiting the birth of a new Grandaughter who was born Friday,cheers,Brian.

Congratulations young Brian, pint of Old Speckled Hen or Peroni to wet the new one's head?  Enjoy.  I trust all are well.

Share this post


Link to post
Share on other sites
20 hours ago, brian1 said:

Not too sure about that one,lol.Flew back to Italy yesterday after 5 weeks in the UK.2 cruising Iceland on Marella,I'd recommend them Uncle Les,bigger ships now and all inclusive,IMO food better than P&O.The rest awaiting the birth of a new Grandaughter who was born Friday,cheers,Brian.

Congratulations, I sometimes doubt I will ever get grandkids. And am so looking forward to spoiling them rotten if I do.

Share this post


Link to post
Share on other sites
41 minutes ago, GUT2407 said:

Congratulations, I sometimes doubt I will ever get grandkids. And am so looking forward to spoiling them rotten if I do.

A colleague brought their 1 1/2 yr old in today, I offered to take her for the weekend, they looked at me like I was crazy.😏

My Granddaughter is away for the weekend, Nanny and I will miss her.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cheers guys,all doing well,a healthy 8 pounder.

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 minutes ago, brian1 said:

Cheers guys,all doing well,a healthy 8 pounder.

Wow, a good size.

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 hours ago, GUT2407 said:

Congratulations, I sometimes doubt I will ever get grandkids. And am so looking forward to spoiling them rotten if I do.

Our three took so long to settle down and have kids so it might come for you one day. We reckoned our's were 'practicing'. Our three are aged 41 to 47, but the five grandchildren are from 3 months to 8 years. We know several people our age who are great grandparents already. I hope we live long enough to see our great grandchildren.🙂

Share this post


Link to post
Share on other sites
Just now, Aus Traveller said:

Our three took so long to settle down and have kids so it might come for you one day. We reckoned our's were 'practicing'. Our three are aged 41 to 47, but the five grandchildren are from 3 months to 8 years. We know several people our age who are great grandparents already. I hope we live long enough to see our great grandchildren.🙂

Miss Gut’s partner has three kids that see us as yet another set of de facto grandparents so all is not lost yet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

I also have a fair number of nieces and Nephews, including the great variety, ranging from a few months to 40 years so manage to find some way to assuage my desire for having kids around

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 hours ago, GUT2407 said:

Congratulations, I sometimes doubt I will ever get grandkids. And am so looking forward to spoiling them rotten if I do.

I have 6 of them Gut, ages, 11 years to 22 years, I could loan you a couple to play with your Maxxy.🤣

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, brian1 said:

Cheers guys,all doing well,a healthy 8 pounder.

Nice one, always good to be starting healthy.

Share this post


Link to post
Share on other sites
10 minutes ago, NSWP said:

I have 6 of them Gut, ages, 11 years to 22 years, I could loan you a couple to play with your Maxxy.🤣

You don't look old enough to have six.😋😋

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

8 pounder, well done, that is 32 Maccas quarter pounders, healthy bub.

Edited by NSWP

Share this post


Link to post
Share on other sites
Just now, MicCanberra said:

You don't look old enough to have six.😋😋

I was married young Mic.  Only 71 now. Yikes now yall know.

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 minute ago, NSWP said:

I was married young Mic.  Only 71 now. Yikes now yall know.

Yep, congrats for lasting this long.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
2 minutes ago, MicCanberra said:

Yep, congrats for lasting this long.

Not married for 71 years, only 48 years, I am 71 years young, I have had a hard life, that is why I look 91 in real life, as you know from my cameo appearance at Canberra Yacht Club with your Cruise Nutters.

Edited by NSWP

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Forum Jump
    • Categories
      • SAIL-AWAY GIVEAWAY - Enter for a chance to win a $3,000 Norwegian Cruise Line Gift Card
      • Forum Assistance
      • New Cruisers
      • Cruise Lines “A – O”
      • Cruise Lines “P – Z”
      • River Cruising
      • ROLL CALLS
      • Digital Photography & Cruise Technology
      • Member Cruise Reviews
      • Special Interest Cruising
      • Cruise Discussion Topics
      • UK Cruising
      • Australia & New Zealand Cruisers
      • North American Homeports
      • Ports of Call
      • Cruise Conversations
×
×
  • Create New...